12. TÝDEN

Workouty

Tento týden mám zatím v plánu jako poslední, možná se časem k plánu vrátím, možná vymyslím něco úplně nového, uvidíme :)

Rozhodla jsem se ho tedy udělat takový opakovací a dát vám do něj videa z minulých týdnů a od cvičitelek, na které byly nejlepší ohlasy a třeba mně osobně se také hodně líbily.


1. DEN

Začneme posilovacím videem, které máte ještě asi v živé paměti. Je to hodinovka s Caroline Girvan. Myslím, že jsme si u ní všichni dali pořádně do těla. Můžete zkusit použít těžší závaží než minule, abyste si zážitek znásobili :)

FULL BODY WORKOUT WITH DUMBELLS

K tomu si připomeneme naše první seznámení s Chloe a procvičíme s ní břicho:

10 MIN LOWER ABS WORKOUT

(cvičení od Caroline Girvan a Chloe Ting)


2. DEN

Druhý den si zopakujeme hodně crazy cvičení s Ty, bylo to první video, které jsem Vám s ní přinesla. Má i spoustu klidnějších, normálnějších, ale přijde mi fajn zavzpomínat zrovna na tohle první, které sice vzbudilo rozporuplné reakce, ale nikdo si nemohl stěžovat na to, že by se nezapotil.


CRAZY FUN FULL BODY HIIT

a k tomu dřepovací challenge s Mad Fit, která má spoustu úžasných videí, ze kterých je spousta inspirovaných různými tanečky a písničkami, takže se s ní nikdy nenudíte:

TOXIC SQUAT CHALLENGE

(Healthy Fit by Ty a Mad Fit)


3. DEN

Dnes si zase užijeme činky, zopakujeme si první workout inspirovaný crossfitem, který jsme si odjeli. Když jsem vám ho dávala do cvičebního plánu, tak trochu jsem čekala, že mi vynadáte, ale nakonec se vám to líbilo, i přes tu nálož angličáků na závěr... už si vzpomínáte, co? :D

40 MIN CROSSFIT DUMBELL WORKOUT

a k tomu oblíbenou tabatu, kterou většina z vás moc dobře zná a nesmí nám tu chybět

7 MINUTE TABATA

(cviční od Growingannanas a Tabata songs)


4. DEN

Předposlední den si zopakujeme naše setkání s Monikou Kolakowskou a její tabatou. Věřím, že si její tabaty samy budete zařazovat do cvičebního plánu i v budoucnu, protože mají šťávu :)

TABATA NA STOJACO

a k tomu velmi známá a neméně oblíbená dřepovací písnička

BRING SALLY UP

(cvičení od Monika Kolakowska a Tabata Songs)


5. DEN

A při pátku první cvičení, které jsme si odjeli s naší oblíbenou Heather Robertson, je to tématicky i první cvičení v našem cvičebním plánu:

FULL BODY HIIT WITH WEIGHTS

Pak si zavzpomínáme na první upocené setkání s Mr and Mrs Muscle:

VERY SWEATY CARDIO WORKOUT

Úplným závěrem si připomeneme první tančení s Pamelou, které vám určitě před víkendem zvedne náladu:

15 MIN HAPPY DANCE WORKOUT

(cvičení od Heather Robertson,  Pamela Reif a Mr Mrs Muscle)


Děkuji všem, kdo to semnou táhli celých 12 týdnů, nebo alespoň některé workouty vyzkoušeli. Doufám, že se mi podařilo vás trochu rozhýbat, dodat vám trochu pozitivní energie a vůle na sobě pořádně zamakat! :)


VÍKEND: VOLNO