2. TÝDEN

Workouty

1. DEN

Video je tentokrát delší, ale nelekejte se, obsahuje i protažení před a po, takže jestli máte málo času, můžete se protáhnout podle sebe a pak dát jen workout, který má cca 40 minut. Video je rozdělené tak, že procvičíte celé tělo, takže tentokrát žádný přídavek nebude Na koho by to bylo málo, ať si přidá podle sebe

FULL BODY HIIT

(cvičení od Heather Robertson)


2. DEN

Dnes trochu přitvrdíme a dáme si takový "leg day", a pořádně si zaposilujeme na nohy a zadek. Budete potřebovat nějaké závaží (činky, petlahve, aviváže, děti, prostě, co doma máte), případně kdo má, může využít i kettlebel.

45 MIN DUMBELL LEG WORKOUT

(cvičení od Caroline Girvan)


3. DEN

Včera jsme si odcvičili nohy, takže dnes nás čeká horní část těla. Činky tentokrát můžete schovat.

30 MINUT UPPER BODY ABS

A dál si přidáme zase jeden taneční workout, tentokrát je to přímo "HAPPY DANCE".

15 MIN HAPPY DANCE WORKOUT

(cvičení od Pamela Reif)


4. DEN

Dnes se pořádně zapotíme. Čeká nás HIIT workout, který trvá 45 minut. Nebudete k němu potřebovat nic jiného než pevné odhodlání, případně karimatku, ručník a vodu. Je to zase něco trochu jiného, tak snad se vám to bude líbit. Jedná se o takové trochu taneční video, cvičí se tu do rytmu písniček. Pokud vám přijde trochu zmatené, nelekejte se, nejde jen o to ho odmakat, ale také se trochu uvolnit a vyplavit endorfiny :)

CRAZY FUN FULL BODY HIIT WORKOUT

(cvičení od Healthy Fit by Ty)


5. DEN

Před víkendem si dáme pořádně do těla, mám pro vás rovnou tři videa. Na koho by to bylo moc, může zvolit jen jedno nebo dvě, je to na vaší kondici a časových možnostech.

První je HIIT na celé tělo, kde budete potřebovat činky (nebo co máte k dispozici).

NO REPEAT WORKOUT 20 MIN FULL BODY HIIT

Jako druhé nás čeká cvičení na stehna, pokud máte, můžete použít posilovací gumu.

INNER AND OUTER THIGH (15 MINUT)

A na závěr krátké video na známou písničku, je to planková výzva.

SEAN PAUL TEMPERATURE PLANK CHALLENGE

(cvičení od MadFit)


VÍKEND: ODPOČINEK