9. TÝDEN

Workouty

1. DEN

Po víkendu se rozhýbeme novým hodinovým mash-upem od Heather Robertson (připravte si činky):

1 HOUR NO REPEAT MASH UP

(cvičení od Heather Robertson)


2. DEN

Včera jsme měli kombinaci činek a cviků s vlastní vahou, dnes nás čeká silovější cvičení (potřebujete činky, použít můžete i kettlebell nebo co je libo):

FULL BODY WORKOUT WITH DUMBELLS

(cvičení od Caroline Girvan)


3. DEN

Dlouhých workoutů už asi máme všichni plné zuby, dnes tedy několik kratších videí:

15 MIN LEGS WORKOUT

15 MIN UPPER BODY WORKOUT

THE BEST LOWER ABS EXERCISES

A na závěr, kdo bude chtít, může si zatančit:

15 MIN DANCE PARTY WORKOUT

(cvičení od MadFit)


4. DEN

Včera jsme si od závaží odpočinuli, takže dnes nás čekají zase činky (můžete použít i kettlebell a odporové gumy).

45 MIN STRENGTH HIIT WITH DUMBELLS SUPERSETS

(cvičení od Healthy Fit with Ty)


5. DEN

Poslední den tohoto týdne se pořádně zapotíme s bomba tabatou (opravdu se to tak jmenuje :))

BOMBOWA TABATA

Na koho by to bylo moc krátké a ne zase taková bomba, může si ještě potrénovat břicho:

ABS TRENINK

(cvičení od Monika Kolakowska)


VÍKEND: VOLNO