Cvičíme s kettlebellem!

03.02.2018

Mnoho z vás si určitě v poslední akci v Lidlu koupilo kettlebell nebo se vám někde doma válí, a nevíte, co s ním.

Pokud kettlebell nemáte, tak pro něj honem upalujte, protože pro vás mám únorovou výzvu pro krásný zadeček a posílení celého těla.

Připravila jsem si pro vás cvičební program od Zuzky Light pro začátečníky, díky kterému se naučíte kettlebell používat a garantuji vám, že s ním ucítíte i svaly, o kterých jste ani nevěděli, že je máte.

Co potřebujete?

Kettlebell, potítko na ruku (u některých cviků je potřeba k tomu, abyste si zbytečně neudělali modřiny na rukou), a pak samozřejmě něco, na čem si přehrajete cvičební video.

Jak těžký kettlebell?

Podle toho, co jsem našla u Zuzky na stránkách, doporučuje:

Začátečník: 6 - 8 Kg

Mírně pokročilý: 10 - 12 Kg

Pokročilý: 12 kg a výš

Připojte se do naší cvičící skupiny, motivujte se a cvičte s námi.



Rozvrh:

(vytvářela jsem ho sama, Zuzka ho má jen online, ale určitě vám poslouží :) )


Kam dál?

Chcete cvičit doma, ale nemáte k dispozici mnoho prostoru, vychytané stroje, pomůcky a už vůbec ne dostatek času? Tak zbystřete, dnes pro vás mám informace o intervalovém tréninku HIIT, který zvládnete klidně i v malém bytě a potřebujete k němu jen vaše odhodlání a stopky nebo mobilní telefon.