Cvičíme s kettlebellem!

03.02.2018

Mnoho z vás si určitě v poslední akci v Lidlu koupilo kettlebell nebo se vám někde doma válí, a nevíte, co s ním.

Pokud kettlebell nemáte, tak pro něj honem upalujte, protože pro vás mám únorovou výzvu pro krásný zadeček a posílení celého těla.

Připravila jsem si pro vás cvičební program od Zuzky Light pro začátečníky, díky kterému se naučíte kettlebell používat a garantuji vám, že s ním ucítíte i svaly, o kterých jste ani nevěděli, že je máte.

Co potřebujete?

Kettlebell, potítko na ruku (u některých cviků je potřeba k tomu, abyste si zbytečně neudělali modřiny na rukou), a pak samozřejmě něco, na čem si přehrajete cvičební video.

Jak těžký kettlebell?

Podle toho, co jsem našla u Zuzky na stránkách, doporučuje:

Začátečník: 6 - 8 Kg

Mírně pokročilý: 10 - 12 Kg

Pokročilý: 12 kg a výš

Připojte se do naší cvičící skupiny, motivujte se a cvičte s námi.



Rozvrh:

(vytvářela jsem ho sama, Zuzka ho má jen online, ale určitě vám poslouží :) )


Kam dál?

Fitness náramky, chytré hodinky, sporttestery, krokoměry a podobné pomůcky jsou v současnosti velmi oblíbené. Používají je jak sportovci, tak i ti, kdo chtějí žít zdravě a shodit nějaké to kilo. Jsou ale vůbec k něčemu dobré, vyplatí se si fitness náramek koupit nebo je to jen drahý módní doplněk?

Hlavní, co je třeba mít na paměti je, že nejdůležitější věc pro vaše úspěšné hubnutí je mít správně nastavené stravování. Jíst zdravě, dostatečně a vše potřebné. Pokud budete cvičit sebevíc, ale jíst špatně, tak se vysněné postavy prostě nedočkáte.