Letos konečně zhubnu! Jak správně začít?

30.12.2018

Hodně lidí si do nového roku dá předsevzetí, že konečně shodí přebytečná kila. Většina z nich ale hubnutí brzy vzdá nebo ho odloží s tím, že neví, jak jít na věc, zleniví nebo je to prostě a jednoduše nebaví. Jak tedy úspěšně začít, aby vám počáteční zápal vydržel?   

ZAČNU CVIČIT!


Cvičení je samozřejmě zdravá a přínosná věc, ale mnoho lidí si jím


Chcete do toho jít letos opravdu naplno?

Pořiďte si Jídelníček na míru, díky kterému už nikdy nebudete tápat, kdy, co a kolik můžete sníst.

Dále se v něm dozvíte vše, co potřebujete pro zdravé hubnutí včetně konzultací s výživovovou poradkyní ZDARMA.

Plus ebook s Recepty a Základní pravidla hubnutí.


- jídelníček z běžných surovin, které koupíte v každém obchodě

- mnoho kombinací a variací jídel, nemusíte jíst nic, co vám nechutná

- jednoduchá jídla, možnost vařit stejně pro celou vaši rodinu

- vše co potřebujete vědět, pro úspěšné hubnutí



BUDU DRŽET DIETU!

Jak NE?

Tak, a je to tady, jdu do toho. Koupím si ty prášky na hubnutí, co má kamarádka, také nějaký ten spalovač tuků (to už podle názvu musí být zázrak), budu méně jíst a to by bylo, aby ze mě do léta nebyla kočka! Smějete se nebo se naopak poznáváte? Možná byste se divili, kolik, tedy hlavně žen, takto uvažuje a pak bohužel zapláčí, že to nefunguje. Ne, žádné zázračné pilulky, po kterých zhubnete neexistují, stejně jako spalovač tuků opravdu zázračně tuky nespaluje a drastické omezení stravy vám tak akorát uškodí.

Jak ANO?

Celkově "držet dietu" je pěkná hloupost, spíše je dobré "naučit se jíst zdravě". Může to znít složitě, ale opravdu to tak není. Hlavně si uvědomte, že překopat vše ze dne na den není ten nejlepší nápad, a také tím riskujete to, že celou akci brzy vzdáte. Zkuste to třeba tak, že začnete tím, že se naučíte pořádně pít a vynecháte bílé pečivo. Dejte si to třeba jako lednový cíl. Omezte šťávy a sladké limonády, džusy a pijte více obyčejné vody, časem sladké nápoje vyřaďte úplně. Mějte lahev s vodou pořád na očích, třeba si i do práce kupte nějakou pěknou sklenici, kam si namícháte vodu s citronem, ovocem nebo prostě něčím, co vám bude chutnat. Místo rohlíků začtěte kupovat celozrnné nebo žitné pečivo. Až si na tohle zvyknete, pusťte se třeba do toho, že začnete jíst více zeleniny, budete méně solit a takto se můžete pousouvat dál až ke svému cíli.



Články o zdravém stravování, které by se vám do začátku mohly hodit:



Po pravdě zrovna tohle téma pro mě není úplně příjemné, ale myslím, že tak to má spousta maminek. Proto házím foto mého břicha, už po zhubnutí, po dvou porodech, kde hezky vidíte ty strie, vytahanou kůži a veškerou "parádu" kolem. Hubnutí po porodu je fuška, tedy pro většinu z nás. Ale i když dosáhneme cíle v tom, že se dostaneme...

Jsem maminkou dvou dětí a často radím ohledně hubnutí právě maminkám. Rozhodla jsem se tedy sepsat takový krátký článek právě pro nás maminky, kde shrnu takové nejčastější problémy/útrapy, se kterými se musíme vyrovnávat a také to, jak se s nimi vypořádat.

První věc, která každého na startu hubnutí zajímá, případně by zajímat měla, je jak si správně poskládat jídelníček. Pro vaši inspiraci jsem se tedy rozhodla sepsat takový malý zjednodušený návod. Je jasné, že každý máme jiné zvyklosti, chutě a preferujeme jiné potraviny. Berte to proto opravdu jen jako takovou inspiraci, jestli jste v hubnutí a...