ZCUT Power Strength: dojmy a výsledky

27.10.2017

1. měsíc

První měsíc se Zuzkou Light je zdárně za mnou. Bohužel jsem ho neodcvičila úplně přesně podle rozvrhu, a to z toho důvodu, že na mě v půlce skočil nějaký bacil. Po týdnu pauzy jsem to ale nevzdala a první měsíc dokončila.

Základní informace o programu spolu s rozvrhy najdete TADY.

Proč se do tohoto programu pustit?

  • Stačí vám na něj jen cca 12 minut denně plus protažení před a po, ale to už si každý může uzpůsobit podle sebe. Samozřejmě v programu jsou k dispozici i videa Warm-up a Cooldown.
  • První měsíc se cvičí jedno video pět dní v týdnu, na to si opravdu najde čas každý.
  • Workouty jsou vysoce náročné, takže i takto krátká doba cvičení úplně stačí, a zaručí vám viditelné výsledky.
  • Ke každému workoutu je i Tutorial video, kde vám Zuzka vysvětlí, co a jak cvičit, případně poradí i verzi pro méně pokročilé.
  • Potřebujete pouze odhodlání začít, vodu, židli a činky dle vlastního výběru (já používám 3 kg).
  • Nemusíte cvičit přímo s videem, stačí se podívat, jaké cviky a kolikrát cvičit, nastavit stopky, pustit oblíbenou hudbu a jet podle sebe.

Pokud se chceš do programu také pustit, můžeš se připojit k naší cvičební skupině na Facebooku, kde Cvičíme se Zuzkou Light

Jaké jsou mé dojmy?

Workouty mě vcelku bavily, samozřejmě některé více, další méně, to už je na osobních preferencích (já mám po cvičení se Shaunem dost veškerého poskakování, takže když sem si musela "zaposkakovat", radost mi to neudělalo). S většinou cviků jsem problém neměla, jen asi u dvou jsem tápala, co a jak, ale tutorial videa mi hodně pomohla.

Váha činek 3 kg mi přišla dostačující, musím přiznat, že s těžšími už bych u některých cviků měla problém s jejich správným provedením.

Na Zuzku se příjemně kouká, je vidět, že ji cvičení baví. Workouty jsou dobře poskládané, opakování cviků snesitelné. Ale nemusíte se bát, že byste jakýkoli z nich dokončili s pocitem, že jste se flákali.

Více se tu nebudu rozepisovat. Právě jsem začala druhý měsíc, takže brzy se zde můžete těšit na mé další pokroky a postřehy.


Kam dál?

Fitness náramky, chytré hodinky, sporttestery, krokoměry a podobné pomůcky jsou v současnosti velmi oblíbené. Používají je jak sportovci, tak i ti, kdo chtějí žít zdravě a shodit nějaké to kilo. Jsou ale vůbec k něčemu dobré, vyplatí se si fitness náramek koupit nebo je to jen drahý módní doplněk?

Hlavní, co je třeba mít na paměti je, že nejdůležitější věc pro vaše úspěšné hubnutí je mít správně nastavené stravování. Jíst zdravě, dostatečně a vše potřebné. Pokud budete cvičit sebevíc, ale jíst špatně, tak se vysněné postavy prostě nedočkáte.