Glow Up 3.0

Třetí a poslední Glow up Challenge

Glow Up 3.0

Prošli jsme si Glow Up Challenge I. a II. Kdo už s námi cvičil tak ví, co přibližně ho čeká, kdo ne, bude příjemně překvapen. Jedná se o týdenní challenge od Heather Robertson. Jejím cílem není jen vás rozpohybovat a ukázat, že cvičit se dá i doma s minimem pomůcek, ale hlavně to, že vy na to máte a dokážete se pohnout z místa, začít se hýbat a vypilovat svou postavu podle svých snů. Hned na začátku prvního videa nám Heather vzkazuje, že tohle je "final" glow up. Takže už asi další nebudou, takže si ho pořádně užijeme. Na svém webu má další "tipy a triky" pro cvičící, ty sem vypisovat nebudu, a´t ji nekopíruji. Každopádně koho to zajímá, mrkněte :)

Já vám tu spíš napíšu, na co se připravit nebo čím se připravit. Ideálně budete potřebovat činky (dle vašeho uvážení) s tímhle se moc poradit nedá. Záleží to na vaší kondici, síle a tak podobně. Pak se vám bude hodit posilovací guma, podložka na cvičení a samozřejmě pevné odhodlání jít na věc. 

Videa mají klasicky kolem 30ti minut. A to i s rozehřátím před a protáhnutím po. Čeká nás HIIT, Tabata, pilates, .... no nechte se překvapit. 

Dlouho už jsme necvičili společně, takže dávám výzvu, že si tento Glow Up týden dáme na přelomu srpna a září od 28.2. do 3.9. v naší skupině. Kdo jde do toho?


Všechna videa najdete zdarma na YouTube 

STÁLE SE VÁM NEDAŘÍ ZHUBNOUT, ANI CVIČENÍ NEFUNGUJE?

NECHTE SI SESTAVIT JÍDELNÍČEK NA MÍRU

  • se spoustou kombinací a možností
  • ze známých a běžně dostupných potravin
  • žádné zázračné přípravky a drastické diety
  • s kuchařkou jednoduchých receptů
  • s návodem na zdravé hubnutí a životní styl
  • a hlavně BEZ HLADOVĚNÍ


Vyřazení pečiva z jídelníčku je jedním z prvních kroků, které většina lidí, kteří se snaží zhubnout, podnikne. Věděli jste, že to ale vůbec není nutné? Že i při hubnutí si můžete dát křupavý rohlík nebo dobrou bábovku k odpolední kávě? Pojďme se dnes tedy podívat na to, jak to s pečivem opravdu je.

Jíte zdravě, zmenšili jste porce, jíte z malého talířku a k večeři už jen zeleninu, ale nic se neděje. Ještě tedy pro jistotu přestanete jíst pečivo a koupíte nějaké tabletky, které spalují tuk. Pořád nic. Zkoušíte zadávat do kalorických tabulek, hlídáte vše co sníte, přidáte na cvičení a váha najednou ještě vyleze nahoru. Už máte pocit, že...

První věc, která každého na startu hubnutí zajímá, případně by zajímat měla, je jak si správně poskládat jídelníček. Pro vaši inspiraci jsem se tedy rozhodla sepsat takový malý zjednodušený návod. Je jasné, že každý máme jiné zvyklosti, chutě a preferujeme jiné potraviny. Berte to proto opravdu jen jako takovou inspiraci, jestli jste v hubnutí a...